Bajs väder

Vilket tråkigt väder det var idag. Igår var det fint och så. Solen lysste och det var varmt men idag ska det regna , sen började det snö. Bajs väder!!! och jag som tänkte hoppa studsmatta hela veckan :(  Har precis vart på träning och hållt på med PH lite. Ska vissa en bild som jag har gjort om. Men skratta inte inte så bra på det, och jag ser lite rolig ut på bilden tycker jag (Skolfoto) Men kommentera gärna vad ni tycket om den. Skriver någ mer sen hej så länge.




Före                                                   Efter


Kul va!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bella !

nu är det sista chansen att rösta på din favorit i veckans blogg! :D

läs mer i inlägget "sista chansen"



ha en fortsatt bra kväll! :D<3

2010-04-22 @ 20:08:37
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback