Nu ska jag testa bilderna igen











Hej!! Nu funkar det med bilderna gjorde dom stora så men ser dom bra.
Har tagit alla själv med kameran som ni ser på sista bilden. Just nu kollar jag på en film men ska ta upp datorn på mitt rum snart. Ska upp kl 6 imorron. Vi ska åka och köpa en båt. Skiv gärna vad ni tycker om bilderna. svarar alltig på komentarena. Kommer skriva mer men ska göra mig i ordning. Innan jag tar upp datorn. Till middag idag åt vi en skit GOD kladdkaka som Alicia och jag hade gjort, den  blev jätte bra ska lägga upp fler bilder innan jag somnar. Lite är från idag efter skolan Lollo och jag fota lite roliga bilder.  puzz puzz


Kommentarer
Postat av: bella!

godmorgon! ♥

vad ska du hitta på för roligt idag då? kramar!

2010-04-24 @ 10:02:11
URL: http://bellaisit.blogg.se/
Postat av: Emilie

söt zebra tavla :D

2010-04-26 @ 11:49:11
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback