Spårlöst

Hej nu kollar jag på spårlöst eller ska kolla ska bara skriva lite innan. Vill säga tack till alla fina besökare jag har fått idag och igår tack tack. Imorron kan bli en skit bra dag om inte vi får en vikarie. Vi har två lärare som inte är där, och vi har en i två ämnen. så vi kanske bara har tre lektioner imorron SKÖNT. Och det blir en lång lunchrast då. Sen idag har det ju inte hänt så mycket har redan skrivit lite. Roligt att ni ville gissa vem det var på bilden ger svaret imorron. Nej nu ska jag gå ner och kolla kram på er



+ GODNATT sov så gott kanske skriver innan jag somnar får se

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg! :)

ska vi följa varandra på bloglovin?

2010-04-13 @ 21:12:15
URL: http://jennifermathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback