torsdag

Hejsan idag har jag vart med Alicia efter skolan är nu med men ska hem om en stund. Men idag har vi först var hos mig och åt lite och satt vi datorn. Sen efter maten gick vi hem till alicia och hoppa studsmatta. Det kan ni se på filmerna och bilderna. använde också min kamera. (Måste ladda den )!!. Vi tog fler bilder man alicia ville inte ha dom med. Sen gick vi in och fota lite blommor och alicia lekte med Fiffi deras hund. Sen kolla vi lite på TV och nu sitter vi här. Alicia gör sin spanska läxa som hon har tills imorron. Dom ska rita sitt hus och skriva vad det heter på spanska och så har dom gloser. Tur att jag slipper göra det!! XD. Men nu här ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Vara in på datorn tror jag men jag vet inte. Och imorron är det FREDAG äntligen. Ska bli skönt att ha helg sen , fast jag ska göra mycket i helgen. ska sova hos celine och kolla på en tävling och så ska jag tävla också på söndag. Går någ jätte bra. Men nu ska jag inte skriva mer Komentera gärna filmerna och bilderna. Puzz Puzz

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Hej!

Just nu lottar jag ut tre inbjudningar till bloggsvar.se! Vill du ha en? Kolla in bloggen! :)



Sen så har jag en tävling där man kan vinna en supersöt klocka! Tävla gärna :)

http://zoofie.devote.se/blogs/4457163/taevling--vinn-en-supersoet-klocka-.htm



KRAM!

2010-04-16 @ 19:49:20
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback