Alicia

Hejsan idag är jag med Alicia med vi kan inte vara så länge för jag har träning kl halv åtta och vi sluta kl halv fyra. Jobbig lång dag, BAJS!!! Men vi har precis ätit och nu har vi gått upp till datorn. HIHI :D Men spelar ingen roll vad man gör med Alicia man har ändå lika kul. Vi har redan skrattat ijhäl oss Alicia lärde mig hur man spelar lilla snigeln på gitarr och sen sa jag en sak och då skratta Alicia så mycket så hon nästan kissa på sig. Men det var en rolig sak jag sa. Just nu så håller Alicia på med min mobil hon höll nästan på att tappa den i golvet. Men efter vi har vart ska jag hem och äta lite sedan är det TRÄNING ska bli kul köra fristående tror jag. Sen ska jag plugga på en Bajs läxa Geografi ska ha muntlig eller skriflig vet ej. Så jag kommer någ inte skriva mer idag men kanske någon bild vet ej. Men nu ska jag låta Alicia ha datorn // Hannah + en kram från Alicia

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem undrar

2010-02-08 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback