JAG ÄR SÅ DÅLIG PÅ ATT SKRIVA NU

Hejsan förlåt att jag har vart så dålig på att skriva men igår var jag inte innne på datorn på hela dagen och idag hade vi Friluftsdag så jag gick aldrig inte och på kvällen här nu hade jag träning. Ska träna på Söndag Jippi!!!!! :D
Idag på Friluftsdagen hade jag bowling på förmiddan. Jag spela med Alicia Filippa och Louise skita kul. Jag vann första serienmen på andra kom jag sist och då vann Alicia. Efter bowlingen var vi hemma hos Alicia till kl 12 för du skulle vi vara i Nyponbacken (Åka pulka) Efter vi hade åkt i en timma gick vi hem till Alicia igen och var där till jag skulle hem oh äta.Sen var det träning Jippi!!.Tävlingen som vi har på söndag är jätteviktig tävling för om vi vinner den och vi vidare till en annan som är i umeå. :D Jag har tänkt att göra om min header men jag vet inte hur jag ska göra så om ni har några förslag ( Komentera) Nu ska jag inte skriva mer. // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback