Made in Sweden

Hej Hej !!

Idag har jag haft en ganska tråkig dag i skolan men efter skolan fick jag vänta på Alicia i 55min. För att vår fysik lärare var sjuk så jag sluta kvart över ett och min Alicia sluta kl 14.20.  Efter skolan gick Alicia hem till henne och åt lite, datorn och så. Innan maten gick vi hem till mig och var ute lite i vår ganska stora grotta. När vi åt middag åt Alicia hos oss skit kul. Men nu sitter jag här och kollar på Made in Sweden. Men det är slut nu. Så nu tjatar mamma på mig att jag ska killa henne med jag orkar inte men jag får väl göra det :D  Tänkte lägga ut en bild men hitta ingen bra ny bild tog en gammal 

Gammal bild från Wisby
 Gammal bild från Visby trupp cup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback