Sent det blev

Hejsan tänkte skriva lite innan jag somnar men jag trodde det skulle bli lite tidigare. :D Men jag tänkte berätta lite vad jag har gjort idag. På morgonen vaktna jag kl 10 tror jag eller lite senare vet ej. Sen satt jag vi datorn och Tv ganska länge. Efter frukosten gick pappa upp till mitt rum vi håller på med så han var där ett tag. Efter han var klar gick vi ut och skotta bort all snö på vårt tak som jag la ut lite bilder på innnan eller än tror jag bara:D Sen när jag gick in var kl fem och jag kolla lite på Tv och korsstygn, håller på med det i slöjden men det blev bara fel sen tror jag ska kolla det imorron. Till middag åt vi hamburgare köttet var jättestor. Orka knappt:D Sen på kvällen har pappa och jag bara kollat på TV. Kolla på en jättebra film som handla om en vulkan som fick vulkanutbrott och hela staden var täckt av aska. Sen kolla vi på en annan film men den har jag sett förut. Men just nu har jag gått upp på mitt rum och pappa sover i soffan och mamma i sovrummet. Rolig familj:D Alla ni som läser det här nu kolla på 4 bra film / kollar själv!! Men vad kul att jag skrev så mycket den här gången, men nu ska jag sluta Hej Hej // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback