Dagen den 5Juli 2010

Hej alla!! Idag har det vart jätte varmt ute. På morgonen hönde inte så mycket.Jag somna i min soffa lite efter 11 eller så. Men senare på dagen stack pappa och jag ut med båten och fiska lite, men jag tröttna gnaksa snabbt för att det var så varmt så vi åkte till ett annat ställe. Där vi var är det jättegrunt så man kan gå i vattnet jättelåtng ut och så. Har lite bilder som jag vill visa sen. Senare idag på kvällen kollade jag på bio med dom bästa(Alicia och lollo). Vi kollade på twilight eclipse. Den var jättebra tycker jag iallafall. Sen på vägen hem från bion frågade jag alicia om jag fick låna en twilight bok. Så jag ska börja läsa på den ikväll. Hoppas att boken är lika bra som filmerna. Ska bara vara upp en stund till. Pappa kollar vädret på datan. Vi ska kanske ut med båten imorron och kanske sova över till onsdag. Tar med mig kameran.

Här kommer bilderna.




Kram Hannah

Nu ska jag sova Godnatt på er♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

COOOOOLT :D men ha det kul imorn på båten då :D



PUSS

2010-07-06 @ 01:06:44
URL: http://fjaelkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback