Pigg som en sengångare

Hejsan Hejsan!!!!

Just nu sitter jag här med Lollo som ska sova här, men vi får inte sova. Vi har bestämnt oss att vara vakna i minst 48timmar. Och vi är redan trötta. Vi får se hur det går :D
Så vi får sova på måndag kl 9.00.
Innan Lollo skulle sova här badede vi i lommarn och käkade ostbågar och drack läsk. Mmmm ;D
Och det var skit varmt i vattnet 25 grader. Men nu sitter vi här och försöker komma på något att göra hela 30 timmar som är kvar. Vi har redan vart vakna i 18 timmar ungefär. ;D


Idag så var pappa och jag ute med båten. Sola bada och så. Blev ganska brun/röd som lollo säger.
Ska lägga in bilder från idag lite senare orkar inte göra det nu :D.

Nu ska Lollo och jag kolla lite på youtube och kanske något mer inte vet jag

besök gärna hennes blogg  Lollo

Kram Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback