GUD VAD DÅLIG JAG ÄR PÅ ATT SKRIVA

Förlåt att jag inte har skrivit någon eller lagt ut några bilder eller så. Men jag har haft andra saker att göra så jag inte hunnit gå in på bloggen. Tänkte göra en ny header med min bärbara klarar inte PH så jag har det på min pappas dator och där har jag inga bilder. HIHI:D. Men jag ska köpa en ny dator någon gång i livet, har inte råd. :D. Men idag har det var en helt vanlig onsdag träning på kvällen. Träna vårt fristående och hopp gick ganska bra tycker jag. Så nu får man vänta tills söndag innan man får träna igen med det går fort. Och snart är det lov säger vi. Men nu ska jag kolla på lite saker kanske lägger in något lite senare // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback