Dålig

Hejsan förlåt att jag har vart så dålig på att skriva dom senaste dagarna med igår stängde pappa av störmen på hela övervåningen, så då kunde jag inte gå in. Men idag har var enrolig dag. iskolan skulle vi gå en runda i typ 2timmar eller så. Sen slutade vi. Så då gick jag hem till mig kompis Lollo. Vi var hos henne en stund sen gick vi ner och bada. Det var skit kallt. Men jag doppa mig. Sen nu här när jag kom hem rensade jag min mobil för jag ska sälja den kanske.  Och så tänkte jag säga att Veckans blogg tävlingen avgörs kl 18.00 ikväll så då ser ni vinnaren så rösta vidare.
Det var lite jag ville säga just nu så ha en bra eftermiddag.. PUZZ PUZZ 
   
            


Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

jo de e bra,själv då?:)<3

2010-05-12 @ 17:57:05
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback