Lite sent men

Hejsan. Förlåt att jag skeiver så sent med jag har precis kommit hem från min kompis som hade en fest. När jag kom dit åt vi tacos. Sedan kolla vi på en skräckis som hette Instängd. Det var skit bra men läskig. Mina kompisar Anna, Julia, Alicia och Louise skrek Jättemycket men det var kul. Slutet var dåligt tycker jag. Efter filmen lekte vi två lekar skit kul. Körde limbo. Senare på kvällen kolla vi på en till film som heter Marley och jag. Den är jättebra men man blir ledsen när men kollar på den. Festen börja kl: 18 men jag gick kl: kvart i tolv. HIHI!!
Nu sitter jag här med min pappa och kollar på TV.Vet inte vad det är för film men. Någon svensk. Fattar inte vad en handlar om. Men ikväll måste jag läsa en bok. Måste läsa klar den nästa vecka. (Skolan). Och har två prov måndag och tisdag (SV o ENG). Men nu ska jag gå in på facebook lite Hejdå //Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback