OJ OJ

OJ förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade en sak jag skulle göra och sen blev kl bara mycket och jag var jättetrött. Men jag ska bli bättre:D

Idag har jag inte gjort så mycke, förutom att jag var nere på stan med min mamma och handlade en sak ( Har ingen bild än) kanske kommer:D Sen åkte jag och handla med mamma också. Åt handburgare idag bara för kl blev mycket och jag skulle träna 17.50.Kom hem efter träningen nästan halv nio. kolla lite på Bygglov och sen tog jag en snabb dusch. Kolla lite kläder som jag skulle ha imorron och nu skriver jag här :D Imorron är det långdag BAJS. Och idag på spanska var det jättetråkigt lyssnade inte så mycket. Lämna en lapp om att byta språk för snart 2 månader sen och det har inte hänt något:S Kramis Kramis // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback