Skit bra dag

Tjena Tjena!!!


Idag har det vart en jättebra dag. Båtmässan. Pappa jag gick in i en jättestor båt, den störrsta på hela mässan.Men vi fick stå i kö ganska länga med vad då. Sen såg jag ju en båt som jag ville ha. En Terhi 4110. Jättefin har en bild från Google. Sen har pappa och jag gått och kollat på våtdräkter vattenskider och mycker mer.Men det var två saker som vi inte hittade. TRÅKIGT!! För det ville jag ha. Och lite saker till båten, smågrejer. Ska in till stockholmför att kolla lite mer saker som vi inte köpte. Längtar verkligen till SOMMAREN!!!!!!!!!!!!


Terhi 4110 .
_____________________________________________________________
                                   // Hannah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback