Hela dagen

Sorry att jag inte har skrivit på hela ar jag dagen. Men efter skolan var jag med min bästis Alicia. Vi skulle hem till mig och hoppa lite studsmatta men vi var tvungna vänta på bella så inte deras hund Fiffi skulle vara ensam. Men när bella kom vill hon också med så Fiffi fick vara hemma själv ändå. Vi hoppa jättelänge typ över två timmar. Sen fick jag äta jättefort skulle till tränigen. På träningen gick det bra tycker jag klarde nästan mitt mål. Och nu har jag precis duschat och kollar lite på Tv med pappa men han sover typ. Rolig pappa men har XD.


Vad har ni gjort idag???

kommentera gärna!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: bella

du vet den videon när jag hoppar på din studsmatta igår. Kan du skicka den till mej på msn idag ? kram!

2010-04-21 @ 07:42:32
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback