Min blogg är så fin

Hejsan förlåt att jag inte har skrivit något idag. Men efter skolan gick jag ner med min bästis Alicia. Vi hade skit kul. Men efter vi hade kommit hem var vi hemma hos henne och då börja vi lite på min nya header. Men när vi kom hem till mig var vi tvugna att börja om igen. Men den blev skit fin. Tack alicia för du hjälpte mig. Vi äger!! Om inte du hade hjälpt mig skulle det typ bara vara en ful bild eller så. Senare börja vi med hennes men hon blev inte klar så hon ska forsätta hemma istället. Det var lite jag ville skriva skriver kanske mer sen. Imorron FREDAG skönt!! //
 
                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg header!

2010-01-22 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback