Sommaren

Har så mycket att berätta.

Idag kändes det verkligen som att det var sommar. Efter maten stack pappa och jag ner till båten och tänkte åka lite vattenskider och ring. När vi kom ner var det lite våger på vattnet. Men jätte varmt i luften och i vattnet.
jag startade att åka ring på en badplats som heter kärleksudden sen åkte jag ring ganska långt ut till en annan badplats som heter Lunda. När vi kom till Lunda som vi att min bästa kompis Alicia och hennes familj var där och bada, så jag bada med dom ett tag. Sen ville pappa testa att åka ring för han har aldrig gjort det. Så då körde jag båten. Efter pappa hade åkte frågade jag Alicia och Bella om dom vill åka. Bella ville åka så då fick hon låna en flyttväst av oss och så fick hon åka. Jag skratta hela tiden när hon åka för hon såg så rolig ut. Senare på kvällen åkte pappa och jag tillbaka till bryggan och hämnta skiderna och lämna ringen. När jag skulle åka vattenskider var det helt spegelblankt på vattnet så det var jättekul att åka. Första gången åkte jag på två sider men sen testa jag men en skida och det gick faktiskt bra. Det längsta jag åkte med en skida var nog några 100 meter.
Vattnet var jätteskönt och man ville inte gå upp. Så idag var någ den bästa sommarkvällen jag har haft.

Nu ska jag kolla lite på Tv det är någon rysare på canal + action.

Hejdå;D


Kommentarer
Postat av: pappis

Jaaa, det tycker jag med. En riktig sommarkväll att minnas. Supermysigt var det. Kram /Pappis

2010-07-14 @ 00:28:00
Postat av: Linh

roligt att du är med och tävlar! lycka till :]<3

2010-07-14 @ 19:17:40
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: T Y P J U L I A o(≧∀≦)o

Fin blogg! ^^

Fortsätt gärna kolla in på min (:

Jo, idag var det väldigt varmt och skänt ^^

2010-07-14 @ 19:53:01
URL: http://typjulias.tk
Postat av: gabriella

Frågestund på min blogg! Ställ gärna en eller två frågor!:)

2010-07-14 @ 20:37:08
URL: http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback